Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2015

Ο Ross Daly διαθέτει όλη τη δισκογραφία του δωρεάν

16:33 | 09 Νοε. 2015
Ολόκληρη τη δισκογραφία του προσφέρει δωρεάν στους μουσικόφιλους ο Ross Daly μέσω του site του. 
Ο Ιρλανδός καλλιτέχνης με βάση πλέον την Κρήτη πήρε αυτή την απόφαση γιατί θέλει να μοιραστεί την μουσική του με τους άλλους ανθρώπους…
Η ανάρτησή του στο Facebook: 
«Όποιος θέλει μπορεί να κατεβάσει από το Eshop του site μου www.rossdaly.gr ότι θέλει από όλη την δισκογραφία μου εντελώς δωρεάν (εκτός από την τελευταία μου έκδοση “The Other Side” που διατίθεται από το site CDBaby).
Πήρα την απόφαση αυτή γιατί θέλω να έχουν όλοι όσοι θέλουν άμεση πρόσβαση στη μουσική μου χωρίς καθόλου να μπαίνουν στη μέση τα οικονομικά. Έχω σιχαθεί, μετά από τόσα χρόνια, την όλη εμπορική πλευρά της δισκογραφίας αλλά εξακολουθώ να αγαπάω το αντικείμενο και να θέλω να το μοιραστώ με τους άλλους ανθρώπους.
Μόνο με αυτό τον τρόπο θα μπορέσω να συνεχίζω να χαίρομαι την δισκογραφία και αυτό έχει πολύ μεγαλύτερη σημασία για μένα από τα όποια χρήματα».
πηγή:http://tvxs.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μάγια Πικάσο / Πέθανε η κόρη του σπουδαίου ζωγράφου

  Η μεγαλύτερη κόρη του Πικάσο, πρωτοστάτησε σε πολλές σημαντικές δωρεές της κληρονομιάς του στο γαλλικό κράτος Η κόρη του Πάμπλο Πικάσο και...