Κυριακή 6 Αυγούστου 2017

Η Αίγινα πάντα φιλοξενεί εκθέσεις  και εκδηλώσεις  σημαντικών καλλιτεχνών από άλλες χώρες. Πρόκειται για ανθρώπους που αγαπούν την Αίγινα, ζουν και δημιουργούν ένα μέρος του χρόνου στο νησί μας και είναι χαρά μας να συγχρωτιζόμαστε μαζί τους.
Πολλοί από αυτούς  έχουν εκδώσει βιβλία για το νησί μας, άλλοι έχουν εμπνευστεί από το φως και τα χρώματα της γης και έχουν φιλοτεχνήσει εξαιρετικούς πίνακες. 

Ένας από αυτούς είναι ο γάλλος ζωγράφος Michel Constant που είχε εκθέσει για τρεις μέρες (1-3 Σεπτεμβρίου 2014) στο ισόγειο του Ιστορικού και Λαογραφικού Μουσείου Αίγινας.

Ο Michel-Constant είναι μία ιδιαίτερη περίπτωση καλλιτέχνη, ένα ανήσυχο πνεύμα. Εκτός από το να ζωγραφίζει, γράφει πολύ ωραία κείμενα, γράφει στίχους, περπατά στους δρόμους της Αίγινας και όχι μόνο, νοιώθει τον παλμό της καθημερινής ζωής, "αφουγκράζεται" τη διάθεση των ανθρώπων και δημιουργεί. 
Τελευταία δημιουργεί "σκίτσα της στιγμής" όπως τα έχει ονομάσει. Αποδίδει στο χαρτί τα χρώματα, τα συναισθήματα των ανθρώπων, απλές καθημερινές στιγμές και τα συνοδεύει με μικρά κείμενα.
Έχει ήδη εκδώσει μια σειρά μικρών βιβλίων με τίτλο περίπατοι στην Ελλάδα του 2015. Τέσσερα από αυτά είναι εμπνευσμένα από την Αίγινα ( Αίγινα τον Ιούνιο του 2015, Αίγινα τον Ιούλιο, Αίγινα τον Αύγουστο και Αίγινα τον Σεπτέμβριο).
Στα δύο από αυτά είχα τη χαρά να τον βοηθήσω στη μετάφραση σε έναν "καφέ της στιγμής" που είχαμε πιει πέρσι προτού επιστρέψει στο Παρίσι με τη σύζυγο του Edith.
Έτσι η έκπληξη μου ήταν μεγάλη όταν επέστρεψε στην Αίγινα και ήρθε και με βρήκε στο Λαογραφικό Μουσείο με ένα ανέλπιστο δώρο. 



Μου χάρισε δύο από τα βιβλιαράκια με τα σκίτσα και είδα με χαρά πως είχε συμπεριλάβει το όνομα μου στην πρώτη σελίδα στο κάθε ένα από αυτά για να μου πει ευχαριστώ για τη βοήθεια μου. Δεν το περίμενα γιατί εγώ απλά του είχα πει τη γνώμη μου και πάντα θέλω να μαθαίνω από ανθρώπους αξιόλογους που έχουν να δώσουν πράγματα σε διάφορους τομείς της ζωής. 
Εγώ λοιπόν ευχαριστώ τον Michel Constant και τη σύζυγο του Edith Lebon για όσα μου έχουν μάθει., για τη φιλία τους, τους εκτιμώ και αγαπώ πολύ.

Λίγα λόγια για τους γάλλους φίλους μου που αξίζει να γνωρίσετε και εσείς.  
Ο Michel-Constant γεννήθηκε στην πόλη Boulazac στην περιοχή Dordogne της Γαλλίας το 1936.
 Έχει κάνει σπουδές στη Σχολή Καλών Τεχνών στο Παρίσι και στη Νομική επίσης.
Ζωγραφίζει ακουαρέλες. Τα θέματα του είναι εμπνευσμένα από τη φύση και τη ζωή: τοπία, πόλεις, χωριά, άνθρωποι.
 Έχει εκθέσει ατομικά και έχει λάβει επίσης μέρος σε ομαδικές εκθέσεις σε πολλές πόλεις Παρίσι, Ντοβίλ, Νίκαια , Κάννες , Βρυξέλες , Νέα Υόρκη, Αίγινα, Αμοργός, Μύκονος , Νάξος και αλλού.
Μπορείτε να επισκεφτείτε την προσωπική του ιστοσελίδα για να ενημερωθείτε για το έργο του στοhttp://michel.constant.pagesperso-orange.fr/




Η σύζυγος του Edith Lebon είναι φωτογράφος. Μπορείτε να δείτε δείγμα της δουλειάς της εδώ http://michel.constant.pagesperso-orange.fr/edith.lebon/index.html.


Τα βιβλιαράκια σκίτσα του λεπτού μπορείτε να τα προμηθευτείτε από την ιστοσελίδα του καλλιτέχνη αλλα και από το βιβλιοπωλείο Λυχνάρι στην Αίγινα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μάγια Πικάσο / Πέθανε η κόρη του σπουδαίου ζωγράφου

  Η μεγαλύτερη κόρη του Πικάσο, πρωτοστάτησε σε πολλές σημαντικές δωρεές της κληρονομιάς του στο γαλλικό κράτος Η κόρη του Πάμπλο Πικάσο και...